حماس: عادی‌سازی روابط، مشروعیت‌بخشی به رژیم صهیونیستی است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس به مثابه مشروعیت بخشیدن به این رژیم و تجاوزات مستمر آن علیه ملت فلسطین است.

به گزارش خبرآنی، شیخ حسن یوسف، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود که عادی‌سازی روابط یک جرم و به مثابه تضییع حقوق ملت فلسطین است؛ ملتی که خط مقدم دفاع از آرمان فلسطین به شمار می‌رود. چنین اقداماتی به امت ما و فلسطینیان لطمه‌های سنگین وارد می‌کند.

وی تاکید کرد که ملت‌ها و دولت‌های عربی حق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را ندارند. چنین اقدامی تجاوز و تعدی آشکار به حقوق امت و اصول و آرمان‌های آنان است.

وی خاطرنشان کرد: ما فلسطینیان نباید از تشکیلات خودگردان فلسطین بگذریم زیرا این تشکیلات از رهگذر امضای توافقنامه‌های اسلو و کمپ دیوید باب عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی را گشود و رژیم‌های عربی را به تلاش در این زمینه تشویق کرد.

عضو مجلس قانونگذاری فلسطین تصریح کرد: ما فلسطینیان از آن دسته از ملت‌ها و دولت‌های عربی و اسلامی مخالف عادی‌سازی روابط تقدیر و تشکر می‌کنیم.

یوسف از ملت‌های عربی و اسلامی خواست ضمن مخالفت با عادی‌سازی روابط، از تمامی ابزارهای در اختیار خود در راستای هشدار دادن نسبت به عواقب این اقدام استفاده کنند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.