برگزاری سومین المپیاد علمی دهیاران در ۲۹ بهمن

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان خبر فوق گفت: با توجه به توسعه مستمر آموزش دهیاری‌های کشور که یکی از وظایف مهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است و از طرفی با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش‌های غیرحضوری در ارتقاء سطح دانش شغلی دهیاران در راستای افزایش کارایی و بهره‌وری دهیاری‌ها، سومین المپیاد علمی دهیاران برگزار می‌شود.

وی گفت: کمک به توانمندسازی برای یادگیری مستقل و پرورش خلاقیت‌های دهیاران از طریق خودآموزی، را دیگر هدف برگزاری سومین المپیاد علمی دهیاران کشور عنوان نمود.

جمالی‌نژاد افزود: در این المپیاد 233 دهیار برتر پنجمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاری‌ها که با حضور ۱۹ هزارو ۲۵۰ دهیار سراسر کشور توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می شود، حضور دارند و در پایان از برترین‌ها تقدیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: سوالات آزمون شامل100 سوال چهار جوابی است که از محتوای سرفصل‌های آموزشی اعلام شده شامل قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی روستا، بودجه و امور مالی و معاملاتی دهیاری و شورای اسلامی روستا،‌ طرح‌ها و پروژه‌های عمران روستایی،‌ مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز روستایی،‌ مدیریت بحران در نواحی روستایی و محیط زیست و پسماند روستایی؛‌ طرح خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.