خروش عظیم ملت ایران با جنایات تروریستی تحت‌الشعاع قرار نخواهد گرفت

سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان در ارتباط با وضعیت مصدومان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان توضیح داد: یکی از اتوبوس‌های حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب که از شهر خاش به سمت زاهدان درحال حرکت بود به وسیله خودرو تویوتا وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمله تروریستی قرار گرفت و نزدیک به ۲۳ نفر از پرسنل سپاه پاسداران در این حادثه به شهادت رسیده و ۱۳ تن دیگر مصدوم می‌شوند.
عبداللهی افزود: مصدومان این حادثه در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهر زاهدان در حال درمان قرار دارند البته وضع عمومی آنها خوب نیست.
معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران تصریح کرد: مقارن شدن این حادثه با راهپیمایی عظیم مردم در جشن چهل سالگی انقلاب و صدور پیام رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که دشمنان چشم دیدن خروش عظیم مردم را ندارند و سعی می‌کنند بغض و کینه خود را به این طریق نشان دهند.
وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دشمنان تلاش کردند پیام زیبای رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان را تحت‌الشعاع قرار دهند و امیدبخشی و حرکت امیدوارانه به آینده را از نسل جوان بگیرند به همین دلیل دست به این جنایت ددمنشانه و کورکورانه زدند و تصور می‌کنند با این حرکات می‌توانند خروش را تحت تاثیر قرار دهند ولی طبیعی است که هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.

عبداللهی افزود: روز به روز جاودانگی انقلاب در سراسر دنیا به گوش بیدار دلان و مردم فهیم در سراسر دنیا می‌رسد، شب گذشته نیز نهال انقلاب با خون جان برکفان سپاه آبیاری شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.