رایزنی هیات پارلمانی اردن با دمشق برای آزادی زندانیان این کشور در سوریه

نمایندگان پارلمان اردن در دمشق درباره مساله زندانیان این کشور در سوریه و لزوم ایجاد راه‌حلی برای آنها گفتگو کرده و نحوه کمک به آزادسازی آنها را بررسی کردند.

به گزارش خبرآنی، هیأتی از پارلمان اردن در شهر دمشق، پایتخت سوریه دیداری با حموده صباغ، رئیس پارلمان سوریه داشتند.

صباغ ضمن استقبال از این هیأت اردنی، از اقدام پارلمان اردن در تشکیل کمیته مشترک نمایندگان پارلمان‌های دو کشور تقدیر و تشکر کرد.

طبق گزارش خبرگزاری "عمون" اردن، طارق خوری، نماینده پارلمان اردن و قیس زیادین، عضو کمیته مشترک پارلمان‌های دو کشور مساله زندانیان اردنی در سوریه، لزوم ایجاد راه‌حلی برای مساله آنها و نیز چگونگی کمک به آزادی آنها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رئیس پارلمان سوریه در همین راستا تعهد داد راه‌حل فوری برای این مساله در چارچوب‌های قانونی ایجاد شود.

صباغ گفت: ما در پارلمان سوریه از هر اقدامی که به تقویت روابط دو پارلمان سوریه و اردن و این دو ملت برادر منجر شده و در راستای خدمت به آنها باشد، حمایت خواهیم کرد.

رئیس پارلمان سوریه بر نقش دیپلماتیک و پارلمانی که رئیس پارلمان اردن در نزدیک‌سازی رویکردها و نیز از بین بردن موانعی ایفا می‌کند که در مسیر فعالیت پارلمان عربی وجود دارند، از طارق خوری خواست سلام و درود او را به عاطف الطراونة، رئیس پارلمان اردن برساند.

همچنین صباغ در پایان از دعوت الطراونه از او برای حضور در نشست‌های اتحادیه پارلمان‌های عربی که ابتدای ماه آتی میلادی در شهر امان، پایتخت اردن برگزار می‌شود، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.