به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی از مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی با حضور حجتالاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و سید نظام موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس، رونمایی شد.
سید نظامالدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، (امروز یکشنبه 21 بهمنماه) در مراسم رونمایی از مرکز جامع ارتباطات مردمی با تلفن ملی 138 که در مرکز نمایشگاهها و همایشهای آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: آستان قدس رضوی نهادی است که تار و پودش با مردم آمیخته شده و همه ارکان آن از طریق مردم و خدمات مردمی تأمین میشود، هیچ نهادی وجود ندارد که این گونه با مردم از طیف-های مختلف آمیخته شده باشد.
وی با بیان اینکه به واسطه منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب(مدظلهالعالی) و تدابیر داهیانه تولیت آستان قدس رضوی، فعالیتهای این نهاد از مجموعه حریم حرم به سراسر ایران اسلامی گسترش یافته است، اظهار کرد: سرمایه مادی و اجتماعی آستان قدس رضوی از طریق همین مردم تامین میشود و اداره امور این مجموعه با میل و ارادت و محبت به این بارگاه پیش میرود و همین اراده وجود دارد که بخشهای مختلف مبتنی بر این سرمایه اجتماعی ایجاد شده است.
موسوی ادامه داد: در گذشته راههای ارتباطی متعددی میان مردم و آستان قدس رضوی وجود داشته و نظرات مردمی دریافت و ثبت میشده است، اما یکپارچه نبودن این راههای ارتباطی از یک طرف و تجمیع نشدن تجربیات و نظرات مردمی از سوی دیگر مانع از ارائه یک تصویر روشن و دقیق در نزد مدیران می شد که با افتتاح این مرکز جامع کمبودهای موجود میان خادمان و مخدومان رفع خواهد شد.
وی تصریح کرد: از مدتها پیش بنا به توصیه تولیت آستان قدس رضوی خادمان در مدیریت روابط عمومی معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، شرایط و زیرساخت های لازم برای استقرار مرکز جامع ارتباطات را فراهم آوردند. امروز با هدایت آستان قدس رضوی و بخشهای همکار در خارج از مجموعه مانند وزارت ارتباطات کشور، شرکت مخابرات و... توانستیم فاز نخست مرکز ارتباطات جامع ارتباطات مردمی را به بهرهبرداری برسانیم.
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بیان کرد: با پیگیریهای انجام شده شماره 138 برای این منظور انتخاب شد و این فضا فراهم است که از این پس از سراسر کشور با آستان قدس رضوی تماس گرفته شود.
موسوی افزود: 138 سامانهای متمرکز است که مخاطبان از طریق آن میتوانند سؤالات، انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص بخشهای مختلف را با کارشناسان روابط عمومی مستقر در این مرکز در میان گذاشته و از این طریق، به مرور زمان بستری مردمی شکل خواهد گرفت.
وی ابراز کرد: با راه اندازی این مرکز تمام شیفتگان و محبان امام علی بن موسی الرضا(ع) میتوانند در خصوص آستان قدس رضوی سؤالات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق شماره گیری تلفن سه رقمی 138 بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور مطرح کنند و با استفاده از سامانه تعریف شده در این مرکز پاسخ خود را دریافت نمایند.
انتهای پیام/