توضیحات رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا درباره فعالیت شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی

تشکیل شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی از ۴ گروه/ استفاده از نیرو‌های خانم در صورت نیاز در شرکت‌های مراقبتی و حفاظتیسردار سیروس فتحی رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی اظهار کرد: این شرکت‌ها به صورت گسترده در اماکن عمومی مانند مراکز تجاری، پاساژ‌های بزرگ و محلات ایفای وظیفه خواهند کرد.

سردار فتحی تصریح کرد: موسسات و مراکز انتظام از چهار گروه از نیرو‌های مختلف تشکیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروه اول شامل بسجیان و افراد دارای کارت ضابطیت هستند، افزود: در گروه دوم افراد بازنشسته نیرو‌های مسلح که سابقه اجرایی در امور نظامی و انتظامی دارند، به کار گرفته می‌شوند.

رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: در گروه سوم شاغلان راه‌آهن و گروه چهارم داوطلبان شرکت در انجام این فعالیت‌ها استفاده می‌شوند.

سردار فتحی با اشاره به فعالیت نیروهای خانم در شرکت‌های مراقبتی و حفاظتی، گفت: استفاده از نیرو‌های کار در این شرکت‌ها بر اساس بحث نیازسنجی بررسی می‌شوند و در صورت نیاز از نیرو‌های خانم هم استفاده خواهد شد.

وی افزود: در راس نیرو‌های شرکت‌های مراقبتی و حفاظتی افرادی حاضر هستند که بیش از ۳۰ سال در نظام به هموطنان خدمت کردند و همگی این‌ها از افراد مورد تایید و صلاحدید نظام هستند که پس از گذراندن آموزش در دوره‌های تخصصی در شرکت‌های مراقبتی و حفاظتی دارای مسئولیت خواهند شد.

رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امر مراقبتی و حفاظتی یک مسئله تخصصی است، خاطرنشان کرد: هیچ فرد یا گروهی نمی‌تواند خود یک شرکت مراقبتی و حفاظتی ایجاد و در قالب آن فعالیت کند،

سردار فتحی افزود: امروزه در بحث ساخت و ساز فقط از یک معمار ساختمان استفاده نمی‌شود، بلکه از تجمیع مهندسان و دیگر افراد کار بلد در این زمینه استفاده می‌شود، لذا در بحث مراقبت و حفاظت نیز از افراد خبره و متخصص در این خصوص استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.