پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا

پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدابه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم سراسری میهمانی لاله‌ها (گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا) با حضور نادر نصیری مدیرعامل بنیاد شهید استان تهران و حجت الاسلام کاویانی معاون فرهنگی و اموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان و آزادگان عصر امروز ۱۸ بهمن‌ها برگزار شد.

در این مراسم نادر نصیری مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده، ولی فقیه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت مراسم سراسری مهمانی لاله‌ها را قرائت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا

تکریم و پاسداشت مقام شهیدان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تلاشی مقدس است در زنده نگاه داشتن یاد بزرگ‌مردان و شیرزنانی که نامشان بر تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره می‌درخشد.

شهیدان والامقام با روحیه رشادت طلبی خویش نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و ضامن بقای نظام و کشور در برابر توطئه‌های دشمنان در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن بودند و به این ترتیب پرچم آزادی و استقلال ایران اسلامی را برافراشتند.

چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افق‌های تازه آشکار می‌گردد و فراز و نشیب‌های این راه پرافتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جانبازی شهیدان جلوهٔ بیشتر می‌یابد. آنان با خون خود بنیان این سازهٔ عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند.

برگزاری مراسم سراسری میهمانی لاله‌ها و گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، در دهه مبارک فجر نمادی از تجدید میثاق قلبی است با آنان که گنجینه‌های عظیمی هستند که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی برای کشور بالندگی، اقتدار و غرور آفریدند.

ازاین‌رو ضمن بزرگداشت مقام والای تمامی شهدا و ایثارگران، با گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا که نمادی ملموس از فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است، ذره‌ای از دِین خود را به شهدا و خانواده‌های معظم ایشان ادا می‌کنیم و مقام شامخ تمامی خانواده‌های صبور و مؤمن شهدا و ایثارگران معظم را ارج می‌نهیم.

سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/

پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت چهلمین پیروزی انقلاب

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.