حماس رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت اسیر فلسطینی دانست

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" رژیم صهیونیستی را مسئول کامل شرایط بازداشت اسیر شهید "فارس بارود" و قصور عمدی پزشکی درباره وی در داخل زندان‌های صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرآنی، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با خودداری از ارائه خدمات درمانی لازم به بارود باعث شهادت وی شد و این در حالی است که تمامی گزارش‌های پزشکی حاکی از وخامت حال وی بودند.

حماس این حادثه را جنایتی بزرگ در حق انسانیت و جنبش اسیران فلسطین دانست که نشانگر رفتار جنایتکارانه خطرناک و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرا و به ویژه اسرای بیمار است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش ضمن درخواست از تمامی اقشار ملت فلسطین، گروهها، مراجع رسمی و موسسات حقوقی، انسان‌دوستانه و بین‌المللی برای تلاش فوری و جدی به منظور نجات جان هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی و محاکمه آنها به خاطر جنایت هایشان علیه اسرای قهرمان، تاکید کرد که این جنایت‌های بی‌وقفه علیه اسرای قهرمان باعث تضعیف عزم و اراده آنها نخواهد شد.

حماس تصریح کرده است که به راه جهاد و مقاومت برای پایان دادن به درد و رنج اسرا و آزادی همه آنها به هر قیمت ممکن ادامه خواهد داد. "فارس بارود" (۵۱ ساله) قدیمی‌ترین اسیر اهل نوار غزه در زندان‌های صهیونیستی پس از وخامت حالش و بی‌توجهی پزشکان صهیونیستی در داخل زندان، روز چهارشنبه به شهادت رسید.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.