تشکیل ۳۶۴ پرونده قاچاق کالا در شهرستان شمیرانات در سال جاری

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات خبر داد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی میر موسوی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات در همایش گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از کسبه نمونه شهرستان که امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت دستاوردهای بسیاری داشتیم و حوزه اصناف در این عرصه پیشگام بودند.

وی افزود: اکنون کشور ما در شرایط جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد و وظیفه ما این است که فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف چند برابر کنیم.

میرموسوی گفت: دوران چهل سالگی انقلاب دوران پیری نیست، بلکه دوران شادی و بالندگی است. بر همین اساس باید به تمام اهداف و سیاست‌های سازمانی دولت تدبیر و امید دست یابیم.

وی افزود: در اوایل سال ۹۷ بحث واگذاری ستاد و تفویض اختیارات مطرح شد که مهمترین بخش آن مربوط به موضوع تنظیم بازار و و گشت‌های شبانه بود.


بیشتر بخوانید: کسبه عامل تقویت امنیت در جامعه هستند


رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات تصریح کرد: راه اندازی سامانه ۱۲۴ شهرستان شمیرانات یکی از اهدافی است که هم اکنون به آن دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار شهرستان گشت‌زنی و بازرسی‌های متعددی انجام شد که بر همین اساس ۵۶۰ گشت در شهرستان شمیرانات کار بازرسی را آغاز کردند.

میرموسوی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس ۳۶۴ پرونده قاچاق کالا از ابتدای سال ۹۷ در بخش شهرستان شمیرانات تشکیل شد.

وی افزود: امسال ۱۶ معدن غیرمجاز پلمپ و با متخلفان آن‌ها برخورد شد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات تصریح کرد: در گذشته فعالیت واحد‌های فاقد کسب پروانه حدود ۳۰ درصد بود که هم اکنون به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی میز خدمت و دولت الکترونیک برای پیشبرد اهداف، تشکیل کمیسیون نظارت و همچنین اتصال سامانه اصناف به سیستم الکترونیکی از اهداف اداره صمت بود.

میرموسوی گفت: از ابتدای سال ۲۳ هزار پرونده بازرسی تعزیرات در شهرستان گزارش شد.

وی افزود: از کسبه و اصناف تقاضا داریم برای اجرای طرح نظارتی و گشت‌زنی‌ها در پایان سال با تعزیرات حکومتی شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.