پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در لرستان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سفر به لرستان مطرح کرد؛

بازسازی منازل خسارت دیده در پی وقوع سیل در استان لرستانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) در بازدید از مناطق سیل زده «خرم آباد» اظهار کرد: تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در لرستان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌هایی برای مردمی که در سیلاب خساراتی به منازل آن‌ها وارد شده است، وجود دارد، افزود: در صورتی که منازل آن‌ها نیاز به تعمیر داشته باشد، مبلغی به عنوان تسهیلات ارزان قیمت و مبلغ بلاعوض دیگری اعطا خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: اگر منازلی نیاز به بازسازی داشته باشند، تسهیلات بیشتری به آن‌ها تعلق می‌گیرد که در شهر حدود ۵۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

نجار با توضیح اینکه برای رسیدگی به دلایل وقوع این حادثه جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای مسکن در محل استانداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: بررسی عوامل قابل کنترل که نقش تشدید کننده در وقوع سیل و ایجاد خسارت داشته‌اند و همچنین ارائه راهکار‌های لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث یا کاهش آثار آن‌ها در آینده، به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

بازسازی منازل خسارت دیده در پی وقوع سیل در استان لرستان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.