پیشرفت‌های ایران خاری در چشمان دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات در همایش گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از کسبه نمونه شهرستان که امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: چراغ بازار، چراغ زندگیست و هر جا که بازار رونق داشته باشد، زندگی جریان دارد.

وی افزود: بسیاری از انقلاب‌ها از همین بازار‌ شروع شده است و رهبران انقلاب نیز از بازاریان برای رسیدن به پیروزی بهره بردند.

شهریور گفت: اگر بازاریان در این روز‌های سخت که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی شده‌اند، درب‌های مغازه‌های خود را باز نگذارند، نمی‌توانیم در این جنگ اقتصادی که بر ما تحمیل شده پیروز شویم.

وی ادامه داد: من به عنوان فرماندار وظیفه دارم که از امنیت اجتماعی و آبروی شما کسبه دفاع و زنجیره تأمین کالای شما را گسترده‌تر کنم و وظیفه دارم که به شهردار بگویم که جانب اصناف را رعایت کند.


بیشتر بخوانید: کسبه عامل تقویت امنیت در جامعه هستند


فرماندار شهرستان شمیرانات تصریح کرد: پیشرفت‌های ایران خاری در چشمان دشمنان ما شده است، هرچند که در سال‌های اخیر اشتباهاتی داشتیم که به این وضعیت رسیدیم و دلیل آن ریشه کن نکردن فساد بود.

وی افزود: هم اکنون که در جنگ اقتصادی قرار گرفتیم، نیازمند همراهی مداوم مردم با دولت هستیم.

شهریور گفت: چراغ پیشرفت ایران نباید خاموش شود و ما نیز در مشکلات و درد مردم شریک هستیم.

وی افزود: شهرستان شمیرانات یکی از پر افتخارترین شهرستان‌های استان تهران است و برای پیشرفته‌تر شدن آن باید با هم همراه باشیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.