استقبال ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس

مراسم استقبال رسمی از رهبر کاتولیک‌های جهان که در سفری از روز یکشنیه وارد امارات شده است، امروز (دوشنبه) توسط نخست وزیر امارات و ولیعهد ابوظبی انجام شد.

به گزارش خبرآنی، محمد بن راشد، نخست وزیر امارات و حاکم دبی و محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان استقبال کردند و نسبت به این سفر وی ابراز خوشوقتی کرده و اعلام کردند، این سفر در تحکیم ارزش‌های گفت‌وگو و برادری انسانی، همزیستی، همکاری و احترام میان ملت‌ها در راستای تحکیم صلح و امنیت ملت‌های جهان تأثیر فراوانی خواهد داشت.

به نقل از اسکای نیوز‏، ‬ پاپ فرانسیس قرار است در این سفر خود با احمد الخطیب، شیخ الازهر و اعضای شورای حکمای مسلمان در مسجد شیخ زاید دیدار و در نشست "برادری انسانی" در کاخ زاید مشارکت و به مناسبت این روز سخنرانی کند. وی همچنین روز سه شنبه از کلیسای جامع مسیحیان ابوظبی دیدن خواهد کرد. پیش از اتمام سفر وی و برگزاری مراسم رسمی بدرقه در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، مراسمی در ورزشگاه اسپورت سیتی زاید برگزار می‌شود و انتظار می‌رود بیش از ۱۳۵ هزار کشیش در این مراسم حضور داشته باشند.

رهبر کاتولیک‌های جهان به همراه شیخ الازهر روز یکشنبه وارد امارات شد و سفر آن دو با برگزاری کنفرانس جهانی برادری انسانی در ابوظبی همزمان است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.