شهردار لایحه افزایش انتصاب جوانان را ارائه دهد

شهردار لایحه افزایش انتصاب جوانان را ارائه دهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در آغاز صد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر طی تذکر پیش از دستور خود گفت: این تذکر در مورد طرح الزامات شهرداری پایتخت به ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و ارتقای سهم و نقش آنان در مدیریت شهری است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در ابتدای سال جاری این طرح را به هیئت رئیسه شورا دادم، اظهار کرد: سرانجام پس از چند ماه طرح در دستور کار شورا قرار گرفت و با اتفاق آرای اعضای شورا در تاریخ ۲۵ آذر به تصویب رسید و در ۲۹ همان ماه به شهرداری ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورا شهرداری تهران مکلف بود که طی مدت یک ماه لایحه مورد نظر را تدوین و به شورا دهد، ولی به رقم پایان یافتن این مدت هنوز اقدامی از شهرداری انجام نشده است.

نظری با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های تبدیل شهرداری به سازمانی پویا و خلاق کنار رفتن مدیران بی‌انگیزه و جایگزینی آنان با مدیران جوان و متخصص در فرایندی شفاف و به دور از رابطه‌گرایی است، اظهار کرد: ممکن است تاخیرات غیر قابل توجیه در اجرایی شدن این طرح به این شائبه دامن بزند که مدیریت جدید شهری در برابر اصلاحات مقاومت می‌کند و مانع ایجاد تغییرات مورد نظر مردم می‌شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: به شهردار تهران تذکر می‌دهنم در اسرع وقت و پیش از پایان بررسی بودجه نسبت به ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان اقدام کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.