تجمع اعتراضی در ژنو در اعتراض به مداخله‌جویی آمریکا در ونزوئلا

شرکت‌کنندگان طی تجمع اعتراضی در ژنو در مقابله با دخالت آمریکا در ونزوئلا، علیه سیاست‌های رهبران ایالات متحده شعار دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری آناتولی، معترضان به تحریم اقتصادی آمریکا علیه ونزوئلا و به رسمیت شناختن خوآن گوآیدو، رئیس مجلس ملی به عنوان رئیس‌جمهوری موقت این کشور در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در ژنو دست به تظاهرات زدند.

این گروه بالغ بر صد تن با تجمع در اطراف «صندلی شکسته» که به عنوان نماد مبارزه با خشونت مسلحانه در ژنو در نظر گرفته می‌شود، به سیاست‌های رهبران آمریکا اعتراض کردند.

ژورژ والرو، نماینده ونزوئلا در دفتر ژنو سازمان ملل در سخنانی در این تجمع ضمن تشکر از کشورهای حامی ونزوئلا گفت: در مقابل تحریم‌های آمریکا مقاومت خواهیم کرد.

در این تجمع اعضای حزب سوسیال دموکرات سوئیس و نیز شماری از نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد از آرژانتین، شیلی، کلمبیا، کوبا، نیکاراگوئه، کوبا و کلمبیا حضور داشتند.

این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای ضد امپریالیستی همچون «نه به کودتا در ونزوئلا» و «حملات آمریکا علیه ونزوئلا را متوقف کنید» اعتراض خود به سیاست‌های آمریکا را نشان دادند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.