حریری: موضوع وزارت بهداشت برخلاف نظر آمریکا مشکل نیست

نخست وزیر لبنان در اولین جلسه کابینه جدیدش به ریاست رئیس‌جمهوری این کشور اعلام کرد: پس از تشکیل دولت تصمیمات سختی در زمینه‌های مختلف وجود دارند که باید اتخاذ شوند.

به گزارش خبرآنی، جمال الجراح، وزیر ارتباطات لبنان به نقل از سعد حریری، نخست وزیر این کشور پس از نشست کابینه در کاخ "بعبدا" اعلام کرد که اختلافات سیاسی باید خارج از کابینه باقی بمانند به ویژه درباره پرونده‌های مهم.

بنا بر گزارش المنار، نخست وزیر لبنان تصریح کرد: باید در نزدیکترین زمان ممکن بیانیه وزارتی برای جبران زمان ازدست رفته تصویب شود.

سعد حریری همچنین گفت: پس از تشکیل دولت تصمیمات سختی در زمینه‌های مختلف وجود دارند که باید اتخاذ شوند.

نخست وزیر لبنان اظهار کرد، تدوین پیش‌نویس بیانیه وزارتی آغاز شده و روز سه‌شنبه احتمالا تکمیل می‌شود و بند مقاومت نیز همانند بیانیه قبلی وزارتی جزو آن است.

وی اظهار کرد: ما قانونی در زمینه مبارزه با فساد داریم و موضوع وزارت بهداشت برخلاف اینکه آمریکایی‌ها از آن صحبت می‌کنند چالشی برای دولت نیست و تمام وزیران متعلق به لبنان هستند از جمله جمیل جبق وزیر بهداشت.

پیشتر وزارت خزانه‌داری آمریکا از قرار گرفتن بودجه وزارت بهداشت در دست یک عضو حزب‌الله لبنان که در راس این وزارتخانه است، هشدار داده بود.

در همین راستا، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر لبنان با چالش‌هایی رو به رو است که راه عبور از این چالش‌ها تقویت وحدت است و وضعیت طوری است که اجازه نداریم زمان را از دست بدهیم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.