جزئیات دستگیری مهاجمان مسلح به بیمارستان امام خمینی(ره) + تصاویر

////به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشراف بسیار عالی که پلیس آگاهی پایتخت انجام داد، یک باند ۱۰ نفره سرقت مسلحانه دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: این باند ۳۰۰ فقره سرقت مسلحانه را به نام خود ثبت کردند که در بازجویی‌ها به تمام جرایم خود اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند ساعت ۳ بامداد طی یک عملیات پیچیده توسط پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند که ۵ مرد و ۵ زن در بین بازداشت‌شدگان هستند.

وی افزود: اعضای باند آبان ماه امسال در حمله به بیمارستان امام خمینی (ره) یکی از همدستانشان را که در بیمارستان بستری بود با خلع سلاح مامور فراری دادند و باعث ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شدند.

سردار رحیمی با اشاره به فعالیت این متهمان در استان‌های لرستان، اصفهان و شهر کرج، بیان کرد: از متهمان ۵ قبضه سلاح و مهمات کشف شد.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار پلیس، توانمندی و اشراف خود را به دید همگان گذاشته است، اظهار کرد: متهمان بدانند که پلیس در پایداری امنیت و ثبات آن با کسی تعارف ندارد و با متخلفان به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته پلیس آگاهی موفق به انهدام باند بزرگ سرقت مسلحانه از صرافی‌ها و بانک‌ها شد که ۶ قبضه سلاح از متهمان کشف شد.

جزئیات دستگیری مهاجمان مسلح بیمارستان امام خمینی (ره)/ ۱۰ زن و مرد در بین بازداشت‌شدگان هستند

جزئیات دستگیری مهاجمان مسلح بیمارستان امام خمینی (ره)/ ۱۰ زن و مرد در بین بازداشت‌شدگان هستند

جزئیات دستگیری مهاجمان مسلح بیمارستان امام خمینی (ره)/ ۱۰ زن و مرد در بین بازداشت‌شدگان هستند+ تصاویر

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.