حشد شعبی مواضع داعش در "البا&a

حشد شعبی عراق اعلام کرد که نیروهایش مواضع وابسته به اعضای گروه تروریستی داعش در منطقه "الباغور" سوریه را هدف گرفتند.

به گزارش خبرآنی، قاسم مصلح، فرمانده عملیات الانبار در حشد شعبی عراق تصریح کرد: درگیری‌های میان نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) و گروه تروریستی داعش تشدید شده است.

بنا بر گزارش سومریه نیوز، قاسم مصلح خاطرنشان کرد: نیروهای حشد شعبی تحرکات دشمن را در نزدیکی مرزها رصد می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: چندین تجمع گروه تروریستی داعش در خاک سوریه مورد هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفتند و این حملات دقیق خطر را دور کرده و تلاش‌ها برای نفوذ عناصر تروریستی را ناکام گذاشته است.

فرمانده عملیات الانبار در حشد شعبی همچنین تصریح کرد: حشد شعبی و نیروهای امنیتی در مناطق مختلف "الانبار" در راه دفع هرگونه خطر از مرزهای غربی عراق در هماهنگی بالایی قرار دارند.

از سوی دیگر، در بحبوحه ترس و نگرانی عراقی‌ها از احتمال بازگشت گروه تروریستی داعش به ویژه در سایه عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه مقامات عراقی از تشدید اقدامات امنیتی در مرزهای با سوریه خبر دادند.

مسؤولان نظامی عراقی اعلام کردند که بغداد شمار زیادی از نیروهایش را به مرزها اعزام کرده و به منظور هدف قرار دادن اعضای داعش در داخل اراضی سوریه چندین جنگنده فرستاده است.

آن‌ها همچنین تصریح کردند: دولت عراق تلاش افراط‌گرایان باقی مانده در سوریه جهت نفوذ از طریق مرزها که طول آنها به ۳۷۰ مایل می‌رسد را زیر نظر دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.