هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران گرفته نمی‌شود

ایرانی برای ایران تصمیم گیری می‌کند/ تصمیم‌های مهم منطقه با حضور ایران در آن‌مراسم انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم ایران که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: به کوری چشم استکبار مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

سردار کارگر ثابت قدم بودن مردم در شعار و عمل را از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در طول قرن‌های اخیر، انقلاب سال ۵۷  بزرگترین انقلاب جهان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب اسلامی اولین انقلابی است که با حضور مردم شروع شد و با حضور آن‌ها ادامه یافت و حرف، راه و اهدافش تغییر نکرد.

سردار کارگر تصریح کرد: ۱۵ سال از انقلاب فرانسه نگذشته بود که این راه به بیراهه رفت و از مسیر خود منحرف شد و دوباره به دوران پادشاهی بازگشت.

وی با اشاره به اینکه دومین شاخصه انقلاب احیای هویت‌های لگد مال شده بود، اظهار کرد: ثروت انبوه این کشور در اختیار سیاست‌های بیگانه بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: در دیداری که سال گذشته با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان فرمودند که هنوز مردم ما ذلت عهدنامه ترکمنچای را احساس می‌کند و باید کاری کنید که مردم‌ از دفاع مقدس تا ۲۰۰ سال دیگر لذت ببرند.

سردار کارگر با بیان اینکه در زمان قاجار مردم ما ۱۰۰ سال زیر یوغ شوروی قرار گرفتند، بیان کرد: در مرزهای شمالی کشور‌های مستقلی جدا شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ میلیون نفر در حال زندگی در این مناطق هستند که همگی این‌ها در گذشته از خاک ایران بودند، گفت: در طول جنگ اطرافیان حضرت امام (ره) اصرار می‌کنند که ایشان به پناهگاه بروند، اما نه تنها به پناهگاه نرفتند بلکه ایستادند و مبارزه کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ما در دفاع مقدس سیم خاردار وارد می‌کردیم، گفت: امروز تمام دنیا جمع شده تا از دستاورد‌های علوم و انرژی هسته‌ای ما جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار در رتبه ۱۲ کشور‌های برتر جهان در زمینه علوم و انرژی هسته‌ای قرار داریم، گفت: امروز ایرانی برای ایران تصمیم می‌گیرد.

سردار کارگر با بیان اینکه در گذشته بیش از ۱۰۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند که برای ما تصمیم می‌گرفتند، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت کشوری قدرتمند و با اقتدار است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران گرفته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان امروز  به‌مراتب بهتر از جوانان انقلاب هستند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.