آغاز فعالیت‌های فرهنگی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر شوش، مولوی و هرندی/ تبدیل ۱۶ مسجد به پایگاه فرهنگی مبارزه با موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: ۱۶ مسجد در مناطق شوش، مولوی و هرندی به عنوان پایگاه فرهنگی در راستای مبارزه با موادمخدر و بازپروری معتادان متجاهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در مناطق شوش، مولوی و هرندی که امروز (پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر جلسه‌ای ستادی با حضور تمام مقام‌های مسئول انتظامی در این حوزه در منطقه هرندی، شوش و مولوی برگزار شد.

وی افزود: سهم تمام دستگاه‌ها مشخص و وظیفه هر نهاد نیز جهت رسیدگی به امور مطرح شده است.

سردار زاهدیان تصریح کرد: یک کار فرهنگی و بنیادی نیز در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر در این سه منطقه انجام شده است که با حضور معتمدان محله این کار در حال پیش روی است.


بیشتر بخوانید: آغاز عملیات گسترده پلیس پایتخت برای جمع‌آوری معتادان متجاهر


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به انتخاب ۱۶ مسجد به عنوان پایگاه فرهنگی در راستای مبارزه با موادمخدر و بازپروری معتادان متجاهر گفت: هر کدام از این مساجد به یک پایگاه فرهنگی تبدیل شدند تا روند مبارزه با موادمخدر به شکل فرهنگی پیش رود.

وی افزود: با حمایت فرماندهی تهران بزرگ تلاش داریم که در زمینه جمع‌آوری و بازپروری معتادان متجاهر اقدامات لازم را انجام دهیم.

سردار زاهدیان بیان اینکه برنامه‌ای در حال تنظیم است تا پس از جمع‌آوری معتادان و تشکیل پرونده، هر معتاد به مرکز استان محل زندگی خود منتقل شود، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا این برنامه عملیاتی شود، در این صورت باری از دوش استان تهران برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.