تشریح برنامه‌های دهه فجر در آستانه چهل سالگی انقلاب در تهران

تشریح برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در تهرانبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محسن محمودى، رئیــس شــورای هـمـاهنـگی تــبلیـغـات اســلامی اســتان تــهران به تشریح برنامه‌هاى ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره)  آن بزرگمردى بود که با حضورش تحولى عظیم ایجاد کرد ورود امام راحل در روز ١٢ بهمن در تاریخ اسلام نظیر ندارد.

وی با بیان اینکه رسالت امروز رسانه‌ها در رساندن حقایق به ملت بسیار سنگین است، اظهار کرد: به برکت انقلاب و امام خمینی(ره) امروز می‌توانیم با هر سلیقه اى حرفمان را به گوش دیگران برسانیم و روح امام راحل و شهدا بر قلم و نوشته ما شاهد و نظاره است.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به ضرورت فعالان رسانه‌ای در توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید صریح‌تر و دقیق‌تر بنویسیم و اجازه ندهیم خدایی نکرده ارزش‌هاى ما را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی سخت مردم در این روزها تصریح کرد: مردم ما از گرانى و مشکلات ناراحت هستند ولى از انقلاب و امام راحل و انتخابشان گله‌مند نیستند.

رئیــس شــورای هـمـاهنـگی تــبلیـغـات اســلامی اســتان تــهران اظهارکرد: در یوم الله ١٢ بهمن مردم می‌توانند به زیارت امام راحل در مرقد مطهرشان مشرف شوند لذا ما مراسم رسمى در این روز در ساعت ٩ صبح با اجرای سخنرانی چهره‌های سیاسی برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: از جمله برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی حرکت و رژه موتورها از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا به صورت نمادین است و در نقاط مختلف اقامه نماز شکر  را به بهانه چهلمین سالگرد ورود امام اقامه خواهیم کرد.

رئیــس شــورای هـمـاهنـگی تــبلیـغـات اســلامی اســتان تــهران خاطرنشان کرد: در این روز ناقوس کلیسا‌ها به صدا خواهد آمد و همچنین برنامه‌های ویژه‌ای در بیت امام در خمینی (ؤه) نوفل نوشاتو، فرانسه تمام مکان‌هایی که امام راحل بودند، اختصاص خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال در کشورمان فجر فاطمى است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کشورمان انقلابی فاطمى است و با توجه که در روز هاى فاطمیه قرار داریم، باید از زندگی حضرت زهرا درس بگیریم و یکى از پیام‌های مهم این است که بدانیم اطاعت از ولایت فقیه و امام عصر از آرمان‌های مهم ایام فاطمیه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فرارسیدن شهادت حضر زهرا (س) خاطرنشان کرد: بیش از ۴۵۰ خبرنگار و عکاس مراسم را پوشش خواهند داد.

وی با اشاره به تسهیلات عبور و مرور برای ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: شرکت مترو و سازمان اتوبوسرانی تهران برای حضور در حرم تسهیلاتی خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به ناامیدی دشمنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: امسال به کوری چشم دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید و خواهند دید این مردم از انقلاب خود جدا نخواهند شد.

وی ادامه داد: ما باید خودمان را آماده حضور برای  سربازى در رکاب امام زمان کنیم و بدانیم این انقلاب متصل به انقلاب الهى است و جا دارد که از همه فعالان رسانه‌ای که این پیام را به  گوش ملت می‌رسانند، تشکر کنیم.

این خبر در حال تکمیل است..

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.