تیراندازی در اتوبان امام علی (ع) در پی دستگیری سارق خودرو

تیراندازی در اتوبان امام علی (ع)در پی دستگیری سارق خودروبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ افشاری اقدم رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه اظهار کرد: ظهر روز گذشته یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و واحد گشت این کلانتری را در جریان مورد مشکوک سرقت خودرو قرار داد.

وی افزود: بنابر گزارش این شهروند، مردی را در حال باز کردن درب یک خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده کرده و از آنجا که این فرد سعی داشت با خم کردن در خودرو آن را باز کند، با پلیس تماس گرفته است.

سرهنگ افشار اقدم تصریح کرد: پس از اعلام گزارش تیم عملیاتی به محل اعزام شد، اما فرد مذکور با دیدن خودروی پلیس، به آن‌سوی بزرگراه امام علی (ع) فرار کرده و سوار خودرویی که ظاهرا از قبل منتظرش بود، شد.

وی افزود: با فرار متهم، ماموران به تعقیب او و راننده‌ای که او را فراری داده بود پرداختند که در نتیجه با شلیک هوایی پلیس این خودرو متوقف و در کمتر از ۱۵ دقیقه هر ۲ متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه خاطرنشان کرد: با انتقال خودرو و متهمان به کلانتری اموال مسروقه از جمله لاستیک زاپاس، باتری، جلو پنجره و ابزار آلات چندین خودروی دیگر کشف و مشخص شد متهمان چندین سابقه مواد و سرقت خودرو نیز در پرونده دارند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.