دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت و خودرو‌های سواری در تهران

فرمانده واحد گشت انتظامی قرارگاه غرب خبر داد؛

دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت و خودرو‌های سواریبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد سعید دهقان فرمانده واحد گشت انتظامی قرارگاه غرب اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در محدوده این قرارگاه، همکاری با یلیس پیشگیری بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: واحد گشت انتظامی این قرارگاه با دستور مرکز کنترل و فرماندهی مبنی بر امداد در دستگیری و کمک به همکاران پلیس پیشگیری در متوقف کردن خودرو پراید سرقتی سریعا وارد عمل شده و پس از رویت خودرو پراید به تعقیب آن پرداختند.

سرگرد دهقان تصریح کرد: در این تعقیب و گریز که تا ۲۳۰ کیلومتر ادامه داشت، ماموران موفق شدند خودرو را در نزدیکی شهر آبیک متوقف و سارق را تحت باز جوئی اولیه قرار دهند.

فرمانده واحد گشت انتظامی قرارگاه غرب بیان کرد: متهم که به چندین فقره سابقه قضایی اعتراف کرد برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گفت.

سرگرد دهقان همچنین در خبر دیگری از دستگیری یک سارق موتورسیکلت خبر داد که پلاک انتظامی موتورسیکلت مخدوش و راکب آن در حال پرسه زنی بود.

وی افزود: سارق به محض اینکه متوجه حضور ماموران در اطراف خود شد موتورسیکلت را در بین جمعیت رها و سعی کرد که از محل متواری شود که ماموران موفق شدند در تعقیب و گریز سارق را دستگیر کنند.

فرمانده واحد گشت انتظامی قرارگاه غرب خاطر نشان کرد: در استعلام صورت گرفته مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه بوده و متهم در بازجوئی انجام شده به سرقت موتورسیکلت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.