احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفتند

احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت دبیرکل فقید موتلفه را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‎‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت محمدنبی حبیبی  دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفتند. متن این پیام‌ها به شرح زیر است: 

پیام تسلیت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور 

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم محمد نبی، دبیر کل یکی از دیرپاترین احزاب و تشکل های سیاسی کشور، موجب تاثر بسیار است. آن مرحوم که نامش در زمره مبارزین علیه رژیم ستم شاهی ثبت شده است و از پیشروان همراهی و همگامی با نهضت امام خمینی بود، در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در خانواده بزرگ وزارت کشور در مسئولیت استانداری تهران، فارس و خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است، که ان شا أ... نزد پروردگار قادر متعال، متنعّم و بهره مند خواهد بود.

اینجانب با تسلیت درگذشت این پیشکسوت انقلابی و مدیر مبارز، از خداوند بزرگ، غفران و رحمت واسعه و همنشینی با ابرار را برای ایشان و صبر و اجر برای خانواده محترم، همرزمان و همسنگران آن فقید سعید مسألت دارم.


پیام تسلیت علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

انا الله و انا الیه راجعون
دریافت خبر درگذشت یار فداکار امام (ره) و رهبری و از همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرحوم محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی موجب تاثر و تالم شد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه، علو درجات و رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه و صبر و اجر را برای بیت محترم ایشان و بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی


پیام تسلیت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی مرحوم محمد نبی حبیبی که در چهار دهه خدمت صادقانه در جایگاه‌های مختلف منشاء خدمات ارزشمند بوده و تجربه گرانبهایی را به نسل‌های دوم و سوم انقلاب در جایگاه دبیرکلی یکی از قدیمی‌ترین احزاب سیاسی ایران منتقل کردند موجب حزن و اندوه اینجانب شد.

این مصیبت را به همه یاران و دوستان بویژه خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان از درگاه الهی رحمت و مغفرت و همنشینی با امام و شهدا و دیگر صالحان مسئلت می‌نمایم.


پیام تسلیت حجت‌الاسلام رئیسی در پی درگذشت محمدنبی حبیبی

متن پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به شرح زیر است:

با تاسف و دریغ خبر درگذشت ناگهانی برادر صدیق و انقلابی مان، جناب آقای محمد نبی حبیبی را دریافت کردم. این انسان پرهیزگار و اندیشمند که تمام دوران حیات طیب خود را به مجاهدت و تلاش برای پیروزی نظام اسلامی، استقرار و شکوفایی آن به کار بسته بود در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با کوله باری از مبرات و خیرات به دیدار پروردگارش شتافت.

دبیرکل یکی از تشکل‌های پرسابقه و پیشتاز در تاریخ انقلاب اسلامی، مسئولیت‌ها و خدمتگزاری در عرصه‌های اجرایی به همراه نگاه مومنانه و ولایی در تحلیل مسائل سیاسی و موضع گیری‌های صریح و دقیق، کارنامه رویکردی و عملکردی این رجل برجسته انقلاب اسلامی را درخشان کرده بود.

اینجانب با اندوه و تاثر، رحلت این دوست مجاهد و انقلابی دیرین را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، فرزندان و خانواده محترمشان، اعضای حزب موتلفه اسلامی و عموم علاقمندانشان تسلیت عرض می‌نمایم»


این خبر در حال تکمیل است...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.