فریاد دو دوی نمایندگان به دنبال درخواست رفع حصر در صحن علنی/ یک نماینده: با وجود مشکلات اقتصادی، صحبت از رفع حصر اشتباه است

نطق یکی از نمایندگان در جلسه امروز برای دقایقی نظم جلسه را برهم زد.


فریاد دو دوی نمایندگان به دنبال درخواست رفع حصر در صحن علنی/ یک نماینده: با وجود مشکلات اقتصادی، صحبت از رفع حصر اشتباه استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صحن علنی امروز (دوشنبه ۸ بهمن ماه) مجلس در هنگام نطق یکی از ناطقان برای دقایقی نظم خود را از دست داد و با حاشیه‌هایی همراه شد. قاسم میرزایی‌نیکو نماینده مردم فیروزکوه و دماوند به عنوان پنجمین و آخرین ناطق میان دستور در جایگاه قرار گرفت و در میانه سخنان خود به موضوع رفع حصر سران فتنه اشاره کرد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اعلام کرد: با توجه به اینکه اکنون دهه فاطمیه است، لذا به این مناسبت باید افرادی که د‌ر حصر هستند هم آزاد شوند؛ زیرا دو نفر از محصوران سید هستند و حتی به این د‌لیل هم که شده آن‌ها ر‌ا آزاد کنید.

اما بیان این سخنان واکنش تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله مجتبی ذوالنور، محمد دهقان و ... را به دنبال داشت و آن‌ها با فریاد‌های «دو ـ. دو» مخالفت خود را با اظهارات این نماینده بیان کردند. همچنین یکی از نمایندگان با صدای بلند خطاب به میرزایی‌نیکو گفت که با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، صحبت کردن در مورد حصر و مسائل سیاسی اشتباه است؛ به حاشیه نروید.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.