مشارکت مردم از دستاوردهای انقلاب است

مشارکت مردم دستاورد انقلاب استبه گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  کمال اکبری معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور  در در خصوص همایش سازمان‌های مردم نهاد گفت: مشارکت اجتماعی و مشارکت سیاسی مردم در عرصه‌های مختلف منجر به پیروزی انقلاب و استمرار انقلاب اسلامی بوده است. انقلاب اسلامی بر پایه مردم بوده و اگر می‌خواهیم انقلاب قدرت پیدا کند باید مشارکت مردم دخیل باشد.
وی در ادامه افرود: امروز شاهد تهاجمات کشورمان بیگانه به جمهوری اسلامی هستیم، یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب مشارکت اجتماعی است. مشارکت مردم باعث شد که مردم حکومت فاسد را کنار بگذارند و حکومتی با رای و نظر مردم برپا شد. امروز شاهد هستیم که مسئولین شهرداران دهیاران با واسطه و رای مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت تشکل‌های مردمی گفت: امروز ما تشکل‌های مختلفی در کشورمان داریم،  بیش از ۲۰۰ هزار تشکل اجتماعی مذهبی و... وجود دارد و از این تعداد ۱۰ هزار سازمان مردم نهاد در کشور ثبت شدند. این، آمار و ارقام بیانگر این است که جمهوری اسلامی ایران با هزاران تشکل بر پایه مردم ایستاده و فعالیت می‌کنند. تشکل‌های حوزه زنان ۸۰۰ هزار حوزه هستند که با حضور بانوان در کشور فعالیت می‌کنند و شاهد حضور اجتماعی زنان شاهد‌ هستیم.

در حال تکمیل...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.