دستگیری اعضای باند سارقان خودرو‌های سند نمره + عکس

معاون پلیس مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ شمس الدین میرزکی معاون پلیس مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت مشابه در شهر تهران و عدم کشف خودرو‌های مسروقه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و مأموران موفق شدند ۵ تن از سارقان حرفه‌ای را در این رابطه دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

وی با اشاره به کشف ۲۱ دستگاه خودروی مسروقه سند نمره افزود: در تحقیقات مشخص شد که نفر ششم عضو این باند و متهم اصلی پرونده خودروهای مسروقه سند نمره ساکن شهرستان کوهدشت است و یک گاراژ اوراقی در آنجا دارد.

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو‌های سند نمره + عکس

معاون پلیس مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مأموران با اخذ نیابت قضائی به شهرستان کوهدشت اعزام و گاراژ وی را تحت مراقبت قرار دادند، ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد که متهم به ندرت به گاراژ اوراقی مراجعه می‌کند.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در کوهدشت افزود: مدتی مخفیگاه دوم سارق ششم نیز تحت نظر گرفته شد، تا اینکه مأموران موفق شدند متهم را در حال خروج از مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ میرزکی تصریح کرد: خودروی متهم نیز توقیف شد و مشخص شد که خودرو سند نمره و مسروقه است.

معاون پلیس مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم اصلی پرونده به تهران منتقل شد و به همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

سارقان خودرو‌های سند نمره پایتخت دستگیر شدند

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.