حسین ماکارانی حین سرقت دستگیر شد

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اظهار کرد: ساعت چهار و نيم بامداد روز گذشته بود كه ماموران حين گشت زنی های شبانه خود به مرد جوانی برخورد كردند كه از پاركينگ خانه ای در اين محدوده خارج شده و حين ديدن ماموران به داخل خانه باز می‌گردد.

وی افزود: ماموران كلانتری وارد عمل شده و با بررسی اين فرد متوجه شدند كه او در حال سرقت از سه خودروی پارک شده شامل دو پژو و يک دستگاه ال۹۰، در پاركينگ همان خانه بوده كه از آن خارج شده است.

رئيس كلانتری ۱۳۰ نازی آباد تصریح کرد:‌ با انتقال متهم معروف به حسين ماكارانی كه از بزهكاران معروف منطقه نازی آباد است، وی به ارتكاب سرقت معترف و مدعی شد كه همان سه فقره سرقت را انجام داده است.

وی افزود:‌ حسين ماكارانی با استفاده از شاه كليد يا كارت، درب های خانه ها را باز می كرد و وقتی وارد خانه می شد با تخريب درب ماشين ها به سرقت لوازم صوتي و اموال داخل خودرو اقدام می كرد.

سرهنگ جهانی خاطرنشان كرد: متهم پيش از اين نيز به دليل اتهاماتی من جمله سرقت و موادمخدر بازداشت شده اما تاكنون به زندان نرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ماکارانی دستگیر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.