شهردار سابق نیویورک، ترامپ

مایکل بلومبرگ، شهردار سابق شهر نیویورک از دونالد ترامپ انتقاد کرده و او را "یک مدیرعامل نمایشی" خواند و ریاست جمهوری‌اش را با یک فیلم ترسناک آمریکایی مقایسه کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از پایگاه هیل، بلومبرگ که از او هم به عنوان یکی از کاندیداهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ یاد می‌شود در سخنرانی در شواری تجاری دموکرات‌های آمریکا در ویرجینیای شمالی اظهار کرد: ریاست جمهوری یک شغل عادی نیست. در ریاست جمهوری خیلی مسائل مطرح هستند.

او ادامه داد: هرچه بیشتر ما (در ریاست جمهوری) یک مدیرعامل نمایشی داشته باشیم که به شکلی بی محابا کشور را اداره می‌کند، وضعیت اقتصاد ما و امنیت ما بدتر خواهد شد. این واقعاً خطرناک است.

مایکل بلومبرگ در ادامه این سخنرانی دونالد ترامپ را با یک "قاتل سریالی" نمایش داده شده در یک فیلم ترسناک آمریکایی به نام "کابوس در خیابان الم" مقایسه کرد.

او گفت: این مثل این می‌ماند که دولت ما یک نسخه از یک فیلم ترسناک بد را به نمایش می‌گذارد اما در اینجا به جای فردی کروگر در فیلم کابوس در خیابان الم شخصیت دونالد ترامپ را در فیلم "کابوس در شماره ۱۶۰۰ خیابان پنسیلوانیا" داریم.

این اظهارنظر وی کمی قبل از آن مطرح شد که ترامپ با امضای یک لایحه بودجه سه هفته‌ای به طولانی‌ترین تعطیلی تاریخ دولت آمریکا پایان داد. این تعطیلی دولت آمریکا در تاریخ ۲۲ دسامبر و از بابت نزاع ترامپ با دموکرات‌های کنگره آمریکا بر سر بودجه ساخت دیوار در مرز مکزیک اتفاق افتاد.

مایکل بلومبرگ که در انتخابات نیویورک هم به عنوان جمهوری خواه و هم مستقل انتخاب شده بر اساس گزارش‌ها مشغول بررسی اعلام کاندیداتوری به عنوان یک دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ است.

او گفته است که تا ماه فوریه در این مورد تصمیم می‌گیرد. در صورتی که او کاندیدا شود به جمع دیگر کاندیداهای حزب دموکرات آمریکا شامل الیزابت وارن، کامالا هریس و کرستن گلیبرند می‌پیوندند.

انتهای پیام

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.