افکار عمومی جهان را باید برای آزادی «مرضیه هاشمی» بسیج کنیم

افکار عمومی جهان را باید برای آزادی «مرضیه هاشمی» بسیج کنیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور امروز (چهارشنبه ۳ بهمن ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی‌وی، گفت: آمریکا که مرتب در ارتباط با دیگران، دم از حقوق بشر می‌زند، همواره در داخل کشور خودش ما شاهد بوده‌ایم که رنگین‌پوستان با مشکل مواجه بوده‌اند و آنچه در رابطه با خانم مرضیه هاشمی رخ داد، یکی از تبعیض‌هایی است که همواره رنگین‌پوستان در آمریکا با آن مواجه هستند.

وی افزود: خانم هاشمی، دو اتهام دارد، یکی رنگین‌پوست بودن وی و دیگری مسلمان بودن؛ این مسئله مسلمان‌ستیزی در دولت ترامپ بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: وظیفه ماست که هر نوع حمایتی را از خانم هاشمی انجام دهیم و افکار عمومی دنیا را بسیج کنیم برای اینکه زودتر ایشان آزاد شود.

واعظی همچنین با اشاره به نامه اخیر هشت وزیر دولت به رهبر معظّم انقلاب،گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ارتباط وزرا با دفتر رهبری خیلی نزدیک است و ما در زمان وزارت ارتباطات، نامه‌های فراوانی می‌زدیم و رهنمود می‌گرفتیم، در دو هفته اخیر هم یک نامه درباره حضور هشت وزیر در شورای مبارزه با پولشویی بوده است.

وی اضافه کرد: رهبری پاسخ نامه را هم دادند، اما من از خبرسازی‌ها متأسفم که می‌خواهند اختلاف در کابینه و میان دفتر رهبری و دولت را رواج دهند در حالی که به هیچ وجه بحث استعفا مطرح نبوده است، مطلب ایشان هم رهنمودی است که ما از آن استفاده می‌کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.