برداشت میلیونی با کپی کردن کارت‌های بانکی

برداشت میلیونی با کپی کردن کارت‌های بانکیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران اظهار کرد: چندی قبل مرد جوانی با حضور در این اداره پلیس از برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب بانکی‌اش خبر داد و تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات پی بردند این مرد در خیابان ۱۷ شهریور زندگی می‌کند و بدون اینکه کارت بانکی‌اش را در اختیار کسی قرار دهد از حسابش ۱۰ میلیون تومان برداشت شده است.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: ماموران پلیس متوجه شدند ۳ مرد دیگر بدون اینکه کارت بانکی و رمز کارت‌هایشان را در اختیار کسی قرار دهند نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان از حسابشان پول برداشت شده است.

وی افزود: با توجه به حساس بودن پرونده، تیم کارشناسی ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که پول‌ها به حساب مرد جوانی که مهدی نام دارد واریز شده و در ادامه مشخص شد او یکی از سارقان حرفه‌ای است.

رئیس پلیس فتا پایتخت اضافه کرد: ماموران پلیس با شناسایی مخفیگاه مهدی در میدان قزوین برای دستگیری وی وارد عمل شدند که در زمان دستگیری مهدی مشخص شد وی چندی قبل به خاطر سرقت دستگیر شده و به زندان منتقل شده است.

وی افزود: متهم در این مرحله به دستور مقام قضایی از زندان به پلیس فتا تهران منتقل شد و در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی با استفاده از دستگاه اسکیمر در یک مغازه سوپرمارکت اقدام به کپی کردن کارت‌های بانکی طعمه‌هایش کرده و سپس دست به برداشت میلیونی از حساب آن‌ها کرده است.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.