هیچ حادثه تروریستی در مراسم اربعین رخ نداد

هیچ حادثه تروریستی در مراسم اربعین رخ ندادبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم یادواره عکس اربعین حسینی که امروز (دوشنبه ۲۴ دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: شاهد هستیم که از شش سال گذشته تعداد شرکت کنندگان در مراسم اربعین امام حسین (ع) افزایش پیدا کرده و این یک برکت برای مردم و کشور است.

وی افزود: عظمتی که زائران در این مراسم می‌آفرینند، باعث قوت دل مظلومان و تحقیر ظالمان جهان می‌شود و برکات و خیرات زیادی برای جهان اسلام به همراه دارد و هر سال هم به خیل زائران افزوده می‌شود و نیروی انتظامی هم افتخار دارد که خادم زائران باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مأموریت ناجا در مراسم اربعین گفت: ما چندین مأموریت در مراسم اربعین داریم که می‌توان به ایجاد امنیت زائران و جاده‌ها و تسهیل رفت و آمد زائران اشاره کرد.

سردار اشتری گفت: امسال نیروی انتظامی حدود ۳۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به اربعین اعزام کرد که ۲۰ هزار نفر نیروی کمکی شهر‌های دیگر و ۱۰ هزار نفر نیروی‌های انتظامی شهر‌های ایلام و کرمانشاه بودند.

وی تاکید کرد: حدود ۲ میلیون زائران و هزاران خودرو برای رسیدن به مرز‌ها و شرکت در مراسم اربعین در جاده‌ها تردد می‌کنند و امسال به لطف خداوند حدود ۶۰ درصد کاهش تصادفات را داشتیم.

فرمانده ناجا با تأکید براینکه مهم‌ترین هدف ما ایجاد امنیت است، گفت: با کمک نیروی‌های ارتش و بسیج و سپاه، امنیت به بهترین شکل ایجاد شد و امسال هیچ حادثه تروریستی در مراسم اربعین نداشتیم. البته تحرکاتی در منطقه مشاهده شد که قبل از انجام کاری خنثی شد.

وی گفت: شبی که در مهران طوفان و بارندگی رخ داد، تقریبا اکثر موکب‌ها بر اثر طوفان به هم ریخت و زائران آن شب با مشکلاتی مواجه شدند و ما نیرو‌های یگان ویژه آماده داشتیم که همه در خدمت زائران قرار گرفتند.

سردار اشتری بیان کرد: مراسم اربعین برای ما برکت است و پلیس جمهوری اسلامی ایران امروز در خدمت مردم است.

وی تصریح کرد: امروز بالاترین سرمایه ما، امنیت و اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

در حال تکمیل...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.