گازگرفتگی در یک منزل مسکونی در شهرک مسعودیه/ آتش‌نشان‌ها جان ۵ نفر را از مرگ نجات دادند

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

گازگرفتگی در یک منزل مسکونی در شهرک مسعودیه/ آتش‌نشان‌ها جان ۵ نفر را از مرگ نجات دادندسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۳۵ امشب یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک واحد مسکونی در شهرک مسعودیه، خیابان ابومسلم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد.

وی افزود: آتش نشان‌ها با حضور در محل مشاهده کردند که در یکی از واحد‌های یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه گاز دی اکسید کربن نشت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها با حضور در محل توانستند ۵ تن را از داخل واحدی مسکونی که گاز دی اکسید کربن در آن نشت کرده بود خارج کنند و به فضای باز انتقال دهند.

ملکی بیان کرد: در بین این ۵ تن یک خانم ۴۵ ساله، یک خانم ۲۵ ساله، یک دختر ۱۴ ساله و دو پسر بچه یک و سه ساله حضور داشتند که با حضور عوامل اورژانس مورد معاینه قرار گرفتند و یکی از این افراد برای درمان بیشتر به مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: آتش نشان‌ها اختلال در سیستم لوله‌های آبگرمکن، استفاده از دودکش‌های فرسوده، شعله زیاد بخاری و استفاده همزمان یک دودکش برای بخاری و آبگرمکن تشخیص دادند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.