اصل ماجراجویی آمریکا با مبانی دینی جمهوری اسلامی است/ ملت ایران تحمل سختی‌ها را سنگر صیانت از آیین خود می‌پندارد

اصل ماجراجویی آمریکا با مبانی دینی جمهوری اسلامی است/ ملت ایران تحمل سختی‌ها را سنگر صیانت از آیین خود می‌پندارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ دی ماه) در نطق پیش از دستور گفت: در کالبدشکافی قیام ۱۹ دی، و سایر قیام‌های یکصد ساله ایران می‌توان به این امر دست یافت که بطن فرهنگ ملت ایران تفکر دینی متعلق به میراث گرانقدر اهل بیت (ع) است و هرگونه اصلاحات سیاسی و اجتماعی اگر بر ستون‌های تفکر دینی استوار گردد، به دلیل باور‌های اجتماعی و عمومی موفق خواهد بود.

وی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب از سال‌های قبل درباره تهاجم فرهنگی اصرار داشته‌اند به همین دلیل است که پایه تغییرات واقعی و حرکت به جلو منوط به رونق بخشی به تفکر دینی و غنا یافتن در این عرصه است.

رئیس مجلس تاکید کرد: امروز ممکن است که آمریکا در علن فضای مبارزه امنیتی و سیاسی و اقتصادی علیه ایران را مطرح کند، اما اصل ماجراجویی آن‌ها با مبانی دینی است که آن‌ها نشانه گرفته‌اند.

وی ادامه داد: عدم توفیق آن‌ها علی‌رغم همه فشار‌های اقتصادی به این دلیل است که ملتی که فرهنگ حسینی و علوی دارد، میراث قلبی خود را به حراج نمی‌گذارد و تحمل سختی‌ها را سنگر صیانت از آیین خود می‌پندارد.

این خبر در حال تکمیل است...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.