دستگیری ۲ سارق منزل در محله منیریه

دستگیری ۲ سارق منزل در محله منیریهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری در حال گشت‌زنی در محله منیریه بودند که ۲ سارق را در حال باز کردن در یک خانه مشاهده و برای دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

وی افزود: متهم که متوجه حضور ماموران شده بودند، با رها کردن تجهیزات و اموالی که همراه داشتند به سرعت متواری شدند که این اقدام به تعقیب آن‌ها منجر شده و در نهایت هر ۲ تن با شلیک هوایی پلیس متوقف و خود را تسلیم کردند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید تصریح کرد: با توقف متهمان، هر ۲ دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که طی بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان این محدوده اعتراف کرده و اقرار کردند که با همدستی هم ضمن زاغ زنی و اطمینان از خالی بودن خانه‌ها اقدام به سرقت می‌کنند.

وی افزود: با اقرار متهمان به جرایم خود، هر ۲ تن به کلانتری منتقل شده و اعترافات آن‌ها ثبت شده و پس از تکمیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ ضرونی با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی هنگام خروج از منزل، خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان مجبور به ترک محل سکونت و منزل خود شدند، حتما موضوع را به یکی از همسایه‌های مورد اعتمادشان اطلاع داده و از تجهیزات ایمنی منزل مطمئن شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

دستگیری منیریه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.