ضرورت بررسی ساختار‌های فرهنگی و اجتماعی هویتی جوانان

رئیس کمیته بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد؛

نیازها، واقعیت‌ها و ساختار‌های فرهنگی و اجتماعی هویتی جوانان بررسی شودبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و چهارمین جلسه کارگروه تدوین پیش نویس سیاست‌های کلی نظام در حوزه جوانان با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های ذیربط در وزارت ورزش و جوانان و سایر نهاد‌ها، نمایندگان مجلس، نماینده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از کارشناسان این حوزه، روز سه‌شنبه  ۱۷ دی ماه سال جاری در سالن جلسات دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

لیلی بروجردی، رئیس کمیته بانوان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه گفت: لازم است نیازها، واقعیت‌ها و ساختار‌های فرهنگی و اجتماعی در ارتباط با موضوع هویت جوانان مورد بررسی و تحلیل عمیق‌تری قرار گیرد.

در این نشست که با موضوع بررسی هویت جوانان برگزار شد، به مراحل و ابعاد هویت یابی، عوامل ساختاری، آشفتگی، بحران هویت و همچنین آسیب شناسی هویت در ایران پرداخته شد.

لزوم هوشیاری مسئولان نسبت به طراحی هوشمندانه مسائل توسط دشمنان در جهت ایجاد بحران‌های اقتصادی و مغفول ماندن موضوع فرهنگ و هویت در این میان و همچنین آسیب‌هایی که فرهنگ و هویت اصیل و ارزش‌های ناب از شعائر زدگی و برخی افراطی‌گری‌ها دیده است، از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.