یکصد و سی و پنجمین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی ﺳﺨﻨﮕﻮی قوه ﻗﻀﺎییه آغاز شد

یکصد و سی و پنجمین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی ﺳﺨﻨﮕﻮی قوه ﻗﻀﺎییه آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سی و پنجمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (یکشنبه 16 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته احکام برخی از افرادی که اتهام مالی داشتند، قطعی شده است.

وی افزود: بر این اساس حمیدرضا جان قربان پزشک به 20 سال حبس و پرداخت 120 میلیاررد تومان، آزاده سجاده پزشک به 10 سال حبس محکوم شدند که این دو نفر زن و شوهر هستند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: علاوه بر این شاپور هیبتی سردفتردار به جرم فروش مال غیر به 7 سال حبس، امیر سجادیان به 3 سال حبس، محمد کاظم احمدزاده به جرم جعل سند به 3 سال و فروش مال غیر 7 سال حبس، بهران رضایی دشتکی به 3 سال و محمدحسین نجم‌زاده کارمند بانک به جرم خیانت در امانت به 2 سال و جعل سند به 4 سال حبس محکوم شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: همچنین اردلان زینل‌زاده شهردار گچساران به جرم دریافت رشوه به 5 سال حبس محکوم و 4 سال تعلیق شد. وی همچنین به 2 سال ممنوعیت از اشتغال کاردولتی و شلاق محکوم شد.

وی افزود: میثم نارکی و یکی دیگر از معاونان این شخص هم به 5 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شدند.

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با گرانفروشی‌ها بعد از تثبیت قیمت ارز گفت: با این گرانفروشی‌ها حتماً برخورد می‌شود که البته این کار برعهده سازمان تعزیرات است و در این شرایط نیز دادستانی به عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا می‌کند و دادستانی کل به دادستانی تمام مراکز استان‌ها ابلاغ کرده است که با سازمان تعزیرات حکومتی همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امیدواریم که برای گرانفروشی نیاز به دستگیری نباشد، اما اگر بعد از این هشدارها افراد به گرانفروشی خود ادامه دهند، قوه قضاییه با همکاری تعزیرات به این مسئله ورود پیدا خواهد کرد.

در حال تکمیل...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.