کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی گاهی تا ۸ ماه حقوق نمی‌گیرند/ دولت هرچه سریعتر این مشکل را تعیین تکلیف کند

خادمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یک نماینده مجلس گفت: کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی تا ۸ ماه حقوق نگرفته‌اند و وزیر نیرو این موضوع را تعیین تکلیف کند.


کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی گاهی تا ۸ ماه حقوق نمی‌گیرند/ دولت هرچه سریعتر این مشکل را تعیین تکلیف کندهدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی گفت: این موضوع تنها به کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان مختص نمی‌شود و در بسیاری از شهر‌ها این مشکل وجود دارد.

وی ادامه داد: کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی در حالی  تا ۸ ماه حقوق دریافت نمی‌کنند که اکثرا سرپرستی یک خانواده پر جمعیت را با حقوقی کمتر از دو میلیون تومان عهده دارند  که این  مسئله جای تاسف دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب تاکنون هیچ اقدام جدی برای رفع مشکل حقوق این کارکنان انجام نداده‌اند، اظهار کرد: کرباسیان باید هرچه سریعتر مشکل پرداخت حقوق کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی را تعیین تکلیف کند تا مسائلی مانند کارگران نیشکر هفت تپه و گروه فولاد پیش نیاید.

انتهای پیام/ 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.