متروی پردیس به ۲ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

مضاعف شدن مشکلات شهرستان پردیس با اسکان کامل متقاضیان مسکن مهرمحمد قانبیلی عضو شورای شهرستان پردیس در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای مسکن مهر در شهر پردیس لحاظ نشده است، گفت: در حال حاضر مدارس شهر پردیس در دو شیفت پرتراکم فعال هستند و با توجه به اینکه تا سال ۱۴۰۰ جمعیت شهر پردیس به‌خاطر نقل مکان افراد ساکن در مسکن مهر افزایش می‌یابد، از لحاظ سرانه آموزشی با مشکلات جدی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد ساکنان پردیس، این منطقه را به عنوان خوابگاه انتخاب کرده‌اند، گفت: ترافیک محور‌های منتهی به پردیس یکی از مشکلاتی است که هم اکنون گریبانگیر ساکنان منطقه است.

عضو شورای شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های ترافیکی شهر پردیس گنجایش جمعیت بیشتری را ندارند، گفت: اتوبان جدید پردیس به تهران هم به خاطر هزینه بالای عوارض اخذ شده مورد استقبال قرار نگرفت و همین امر باعث شده است تا بار شدید ترافیک به جاده قدیم منتقل شود.


بیشتر بخوانید: متقاضیان مسکن مهر، چشم‌انتظار اقدام عملی مسئولان/آخوندی در سال ۹۷ با مسکن مهر آشتی می‌کند؟ 


قانبیلی با اشاره به اینکه احداث مترو راه حل مناسبی برای تامین زیرساخت حمل و نقل شهر پردیس است، گفت: کلنگ ساخت مترو به زمین خورده است، اما به ۲ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که در حال حاضر امکان تامین این بودجه وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تحویل مسکن مهر پردیس همواره با تاخیر روبرو شده است، گفت:  زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای یک زندگی ساده در این منطقه و در فاز‌های مسکن مهر وجود ندارد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.