آخرین اخبار از علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استاندار/ جزئیات معافیت ملی‌پوشان در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز سیزدهم دی ماه؛

پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سیزدهم دی ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

آخرین اخبار از علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استاندار/ جزئیات معافیت ملی‌پوشان در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین اخبار از علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استاندار، ۵ هزار دکل مخابراتی غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کنند، جزئیات معافیت ملی‌پوشان در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و غیره از مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی در روز پنجشنبه (سیزدهم دی ماه) بود.


آخرین اخبار از علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استاندار

استاندار تهران آخرین جزئیات علت انتشار بوی نامطبوع روز گذشته در تهران را تشریح کرد.


مرکاپتان متهم اصلی «بوی بد تهران» چیست؟

گمانه زنی‌ها در پی بررسی علت انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران به سمت ماده شیمیایی مرکاپتان رفت که بر این اساس سعی داریم در این گزارش شما را با ماهیت این ماده آشنا کنیم.


جزئیات معافیت ملی‌پوشان در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

رئیس تربیت بدنی سیزم قاره آسیا درباره معافیت ملی پوشان در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا توضیحاتی ارائه داد.


خلاصه گرانی تهران، گرانی ایران است/ مدیریت شهری سهم مردم را از پول‌دارها بگیرد

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اینکه شهر تهران را گران کنیم تا مردم از آن بیرون بروند، خلاصه‌اش گرانی ایران و خروج مردم می‌شود.


عوامل مختلف سقوط بهمن در کوهستان

وقوع بهمن رخدادی طبیعی در کوهستان است و هر ساله در سراسر جهان با نزدیک شدن فصل سرما بیش از یک میلیون بهمن اتفاق می‌افتد.


سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: بعد از انقلاب اسلامی ساختاری شکل یافته به عنوان سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات به جامعه هدف راه‌اندازی شد.


واکنش محیط زیست البرز به رهاسازی ۲ هزار شتر در بیابان‌های نظرآباد

مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: محیط زیست البرز به موضوع رهاسازی شترها در بیابان‌های دشت نظرآباد معترض است، چراکه این منطقه منبع داخلی تولید گردوغبار استان است.


۵ هزار دکل مخابراتی غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کنند/ آثار بد تلفن‌ همراه در نقاطی که آنتن نمی‌دهد، بیشتر است

عضو شورای شهر تهران گفت: آثار بد موبایل در نقاطی که آنتن نمی‌دهد، بیشتر است.


چطور از سرمای شدید جان سالم به در ببریم؟ + اینفوگرافی

فصل زمستان علی‌رغم جذابیت و زیبایی‌اش با مخاطراتی همراه است که در این گزارش سعی شده تا نکات ایمنی برای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از بارش برف و باران ذکر شود.


ناخن جویدن و انگشت مکیدن کودکان نشانه چیست؟

یک روانشناس گفت: یک سوم کودکان دبستانی و نیمی از نوجوانان ناخن می‌جوند و حدود یک چهارم نوجوانان ما دچار این عادت ناپسند هستند.


انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.