آغاز به کار دومین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار در تهران

آغاز به کار دومین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار در تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز در سه حوزه خدمات مدیریتی، خدمات فرانچایز و استارت آپ‌های مدیریتی با مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی و سازمان‌ها و نهاد‌های بخش خصوصی و دولتی، بنگاه‌ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف توسعه کسب وکار‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز‌ها برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه استارت آپ‌ها در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با همکاری و حمایت وزارت صمت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان‎ مدیریت صنعتی دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز برگزار شد.

همزمان با این نمایشگاه؛ دومین کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران نیز با حمایت شورای جهانی فرانچایز (WFC) و برخی از انجمن‌های ملی فرانچایز کشور‌های توسعه یافته، وزارت صمت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف ایران و خانه صمت ایران برگزار خواهد شد.

این رویداد به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات و ملاقات‌های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دستاورد‌ها و رویکرد‌های این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت است.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز در حاشیه این نمایشگاه، اظهار کرد: حوزه‌های کسب و کاری که در این نمایشگاه حضور دارند نوظهور هستند و در توسعه کسب و کار نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

مولایی افزود: ما در ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب و کار به این وضعیت اقتصاد کمک می‌کند.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز موضوع فرانچایز را یکی از محور‌های مهم این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ سازی صورت گیرد و جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می‌توانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند.

مدیر برگزاری دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز خاطرنشان کرد: اگر وارد فرانچایز شویم شغل‌های پایدار و کشب و کار‌های دراز مدت توسعه پیدا می‌کنند، زیرا مدلی را نشان می‌دهد که براساس آن افراد وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده می‌شوند.

دومین نمایشگاه توسعه و کسب وکار و فرانچایز از امروز (چهارشنبه) تا ۱۵ دی ماه سال جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.