تاثیر جامعه دانشگاهی در حل مسائل، معضلات و آسیب‌های اجتماعی

تاثیر جامعه دانشگاهی در حل مسائل، معضلات و آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس (دوشنبه دهم دی ماه) در نخستین همایش استارتاپ‌های اجتماعی و ایده‌های نوآورانه که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تربیت مدرس ماموریت طرح راهبردی بخش برگزاری فعالیت‌های استارت آپی را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه دخالت متخصصین، عالمان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌تواند منجر به اثرگذاری در جامعه باشد، افزود: دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه پاک پاسخگوی اشتغال جوانان است و  در این باره تعهدی به مجلس داده است.

احمدی با بیان اینکه در دانشگاه تربیت مدرس طی دو سال گذشته انجمن‌های علمی دانشجویی تاسیس کردیم، گفت: تاسیس این انجمن‌ها باعث شده  اکثر این دانشجویان اثرگذاری تخصص خود را در جامعه ببیند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: تعداد این انجمن‌ها در دو سال گذشته به ۱۴۰ انجمن با فعالیت پررنگ رسیده است و همه دانشجویان می‌توانند بر اساس تخصص خود از این انجمن‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این انجمن‌های علمی در جشنواره حرکت جوایز بسیاری دریافت کرده است، گفت: اتکا به تکنولوژی و فناوری جدید فضای مجازی قطعا در این پروژه بسیار استراتژیک و اثرگذار است.

احمدی خاطرنشان کرد: سنجش‌ها نشان می‌دهد مردم اعتماد زیادی به دانشگاهیان دارند و امید است که سیر تحول مسئله‌دار با شاخص کیفی اجتماعی داشته باشیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.