دستگاه‌های نظارتی برخورد مناسبی با سوداگران انجام دهد/ قیمت ارز تناسبی با نرخ کالا‌ها ندارد

حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نائب رییس کمیسیون اقتصادی گفت: سیستم نظارتی کشور باید با استفاده از ابزار‌های نوین جلوی افزایش قیمت‌ کالاها را بگیرد.


دستگاه‌های نظارتی برخورد مناسبی با سوداگران انجام دهد/ قیمت ارز تناسبی با نرخ کالا‌ها نداردسید حسن حسینی شاهرودی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قیمت بالای اجناس و کاهش نیافتن قیمت کالاها، اظهار کرد: بالا رفتن قیمت‌ها به صورت حبابی به دلیل عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی اتفاق افتاد و ارتباط منطقی و معقولی با افزایش نرخ ارز نداشت.

وی افزود:گرانی بسیاری از کالا‌ها هیچ گونه ارتباطی به نرخ ارز ندارد، چرا که مواد اولیه و تولید آن‌ها کاملا در داخل کشور صورت میگیرد.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: فضای روانی حاکم بر جامعه باعث ایجاد چنین وضعیتی شده و کاهش نرخ ارز هنوز نتوانسته این حباب را در دیگر قیمت‌ها بشکند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی بیان کرد: نظام نظارتی کشور باید کمی جدی‌تر وارد میدان شده و با سوداگران برخورد کند، چرا که پای منافع آحاد مردم کشور در میان است.

وی ادامه داد: همچنین سیستم نظارتی باید با استفاده از ابزار‌های نوین جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرد، اما به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها مانند وزارت صمت و تعزیرات از امکانات موجود به درستی استفاده نمی‌کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.