جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با حضور مسئولان دولتی و غیبت درازهی برگزار شد/ ادامه جلسه به فردا موکول شد

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان جلسه امروز با مسئولان دولتی برای بررسی موضوع نماینده سراوان را تشریح کرد.


جلسه هیئت نظارت با حضور مسئولان دولتی و غیبت درازهی برگزار شد/ ادامه جلسه به فردا موکول شده گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر نمایندگان در حاشیه صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۴ دی ماه) و با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح نشست امروز صبح این هیئت، گفت: این جلسه با حضور رئیس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد برای بررسی اتفاقات مربوط به نماینده سراوان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه قرار شد؛ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان صبح فردا در جلسه‌ای فوق‌العاده به ادامه مذاکرات بپردازد، به دلیل آن که رئیس جمهور امروز بودجه ۹۸ را تقدیم مجلس کرد، لذا جلسه هیئت نیمه تمام شد و ادامه آن به فردا موکول شد.

جمالی با بیان اینکه در این جلسه درازهی نماینده سراوان به دلیل کسالت نتوانست حضور پیدا کند، اظهار کرد: در این نشست فیلم اتفاقات آن روز مورد بازبینی قرار گرفت و رئیس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد هم توضیحاتی را ارائه کردند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به بررسی شکایت نمایندگان هم از نماینده سراوان گفت: هنوز شکایتی از نمایندگان به دست هیئت نظارت نرسیده است، البته تفاوتی هم نخواهد کرد، چون هیئت رئیسه از ما خواسته تا پرونده را بررسی کنیم و اگر نماینده‌ای هم شاکی نباشد ما می‌توانیم به این موضوع ورود کنیم.

انتها‌ی پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.