پخش حدود ۳ هزار سبزی‌پلو در شب یلدا

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت شب یلدا خیریه‌های مختلفی در تهران جشن‌ها و مناسبت‌هایی را برگزار کردند.

موسسه خیریه بهشت حسن، یکی از این خیریه‌های فعال در تهران است که حدود ۱ سال است فعالیت‌های خیریه‌ای سطح پایتخت انجام می‌دهد.

از فعالیت‌های این خیریه می‌توان به پخش چند هزار وعده غذای گرم بین معتادان تهران، برنامه در کمپ‌های ترک اعتیاد، ساخت و ساز در کوره‌های تهران، ساخت شهربازی، پخش چند هزار وعده غذا در کوره‌ها می‌توان اشاره کرد.

پخش حدود ۳ هزار سبزی‌پلو در شب یلدا

شب یلدا نیز حدود ۲ الی ۳ هزار سبزی پلو با ماهی و چند هزار انار و بسته فرهنگی و هندوانه در کمپ ترک اعتیاد و یک روستای محروم در اطراف حرم امام ره و جا‌های مختلف دیگر پخش کردند.

این فعالیت در گرمخانه‌های معتادان نیز اجرا شده است، به گونه‌ای که در گرمخانه خاوران انار و هندوانه و ۵۰۰ سبزی پلو با ماهی پخش شده است.

پخش حدود ۳ هزار سبزی‌پلو در شب یلدا

در ادامه‌ی مراسم برای معتادین مداحی اجرا شده است، این فعالیت‌ها بسیار زیاد در روحیه این افراد تاثیر گزار است، چرا که آن‌ها نیاز دارند تا از لحاظ روحی تقویت شوند.

همچنین حدود ۵۰ بسته غذایی به همراه برنج و مقداری بسته غذا و آش در روستای لهک پخش کردند که در ادامه کودکان نقاشی کشیده‌اند و مسابقه‌ای نیز اجرا شده است. البته این تمام فعالیت این موسسه نبود و حدود ۲۰۰ غذا همراه انار شب یلدا در منطقه هرندی پخش شده است.

البته حدود ۶۰ غذا هم در موسسه مادر و کودک که معتادان بانوان هستند و حدود ۴۰۰ غذا هم در منطقه شوش و مولوی توسط این موسسه پخش شده است. چراکه این فضا‌ها به این کمک لازم داشتند.

قابل توجه است آخر شب نیز در کوره پزخانه‌ها پخش هندوانه بوده و تمامی انار‌هایی که در جا‌های مختلف پخش شده است، توسط ۶۰ دانش آموز دون شده بوده.

پخش حدود ۳ هزار سبزی‌پلو در شب یلدا

انتهای پیام/

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.