هدف اصلی آمریکا به زانو در آوردن نظام جمهوری اسلامی است/ بی تردید تحریم بر زندگی مردم و توسعه کشور اثر خواهد گذاشت/ در مقطعی قرار گرفتیم که ذخیر اسکناس ارزی تقریبا صفر بود

رئیس جمهور گفت: هدف اصلی آمریکا به زانو در آوردن نظام پر قدرت جمهوری اسلامی ایران است.


هدف اصلی آمریکا به زانو در آوردن نظام پر قدرت جمهوری اسلامی ایران است/ آمریکایی‌ها ایران سرافراز را مانع بزرگ خود در منطقه می‌بیندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور که به منظور ارائه لایحه بودجه ۹۸ کل کشور در صحن علنی مجلس حاضر شده بود، گفت: ارتحال برادر گرامی، حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام را که پس از ماهها رنج و درد بدرود حیات گفتند، خدمت رهبرمعظم انقلاب، نمایندگان مجلس، حوزه های علمیه و به ویژه بیت ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس جمهور اظهار کرد: ما همواره خواهان وحدت و انسجام میان همه ادیان ابراهیمی هستیم. ما با همه مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان همواره روابطی برادرانه و دوستانه داشته‌ایم.

وی در رابطه با ارائه لایحه بودجه 98 گفت: لایحه بودجه 98 در شرایطی تقدیم مجلس می‌شود که ما از اواخر سال گذشته با فشار و تحریم ظالمانه آمریکا مواجه شدیم. دیماه امسال، ماه پر برکتی برای مردم خواهد بود، اما دیماه سال گذشته با مشکلاتی مواجه شدیم و همان حوادث باعث شد آمریکایی‌ها با برداشت غلط اواخر همان ماه موضعگیری جدید خود را علیه ایران و توافق هسته ای اعلام کنند.

روحانی تصریح کرد: هدف اصلی آمریکا از این توطئه، تحریم و فشارها که مستقما بر مردم ایران و شرکت‌های تجاری جهان اعمال می‌شود و بر خلاف همه مقرارت بین المللی است. هدف اصلی آنها به زانو در آوردن نظام پر قدرت جمهوری اسلامی ایران است. آمریکایی‌ها ایران سرافراز را مانع بزرگ خود در منطقه، می بینند و هرگاه ما در پیشرفتهای داخلی توانستیم حرکت بزرگی داشته باشیم، سد راه شدند و پیش روی ایران قرار گرفتند چراکه از پیشرفت ایران هراس دارند. بی تردید آمریکا به هدف خود نخواهد رسید و تحریم و فشار بر زندگی مردم و رشد و توسعه کشور اثر خواهد گذاشت.

رئیس جمهور بیان کرد: از آغاز دولت یازدهم همه با هم تصمیم گرفتیم و آن اینکه از تورم فزاینده جلوگیری و آن را متعادل و تک رقمی کنیم، اما این اهداف برای دشمنان ما به ویژه آمریکا قابل تحمل نبود.

این خبر در حال تکمیل است....

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.