کمیته‌ای با عنوان ضد تحریم نداریم/ شورای اقتصادی متشکل از سه فراکسیون تشکیل شده است

حسین‌زاده بحرینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ذُِلبسیثبثحجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی دبیر شورای اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمیته خاصی با عنوان ضد تحریم در کمیسیون اقتصادی مجلس ایجاد نکرده‌ایم، گفت: شورای اقتصادی مجلس با حضور تعدادی از اعضای اقتصاددان فراکسیون‌های سیاسی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: لاریجانی رئیس مجلس از رؤسای فراکسیون‌های سه‌گانه مجلس دعوت کرد تا برای انجام یک کار جمعی، کمیته‌ای با حضور ۵ نفر از اعضای اقتصادی هر فراکسیون‌ تشکیل شود تا با رصد دائم مسائل مهم کشور، اولویت‌ها را تشخیص و در صورت مسیر غلطی در مجلس اصلاحات صورت بگیرد.

حسین‌زاده بحرینی تأکید کرد: کمیته شورای اقتصادی مجلس در حقیقت مقداری فراتر از سازوکار‌های متعارف در خانه ملت که معمولاً زمان‌بر و پیچیده است، قدم برمی‌دارد.

دبیر شورای اقتصادی مجلس تصریح کرد: جلسات اخیر این شورا به ریاست پزشکیان نایب رئیس اول مجلس برگزار شده و مهمترین اقدام هم در این نشست‌ها، تلاش برای اولویت‌بندی و استفاده بهینه از مدت زمان اندک باقی مانده از دور دهم مجلس است.

وی افزود: طبیعتاً اگر فهرست اولویت‌ها در مجلس مورد توافق فراکسیون‌های مجلس باشد، زمان می‌تواند بسیار بهتر مورد استفاده قرار گرفته و همین زمان اندک هم صرف کار‌های غیر مهم نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا از حضور مسئولان دولتی هم در شورای اقتصادی مجلس استفاده می‌شود، گفت: خیر، این جلسات ویژه نمایندگان است و بنده به اعتبار نقشی که در این شورا دارم در جلساتی که مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا آماده می‌شود، حضور پیدا می‌کنم تا مصوبات را در آنجا از دیدگاه مجلس هم بررسی کنیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.