طرح تحقیق و تفحص از همشهری تصویب شد

کاظمی///طرح تحقیق و تفحص از همشهری تصویب شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری که توسط حجت نظری بیان شد به تحقیق و تفحص از این موسسه رأی مثبت دادند.

پس از آن که اعضای شورای شهر تهران دیدگاه‌های خود را نسبت به تحقیق و تفحص از همشهری بیان کردند، میرلوحی گفت: ساختمان‌های همشهری و میز و صندلی‌های آ‌ن را در زمان انتخابات به دیگران داده بودند اما در این گزارش اشاره‌ای به فعالیت‌های همشهری در زمان انتخابات نشد.

در ادامه فخاری عضو دیگر شورای شهر تهران در پاسخ به الویری اظهار کرد: این اولین تحقیق و تفحص در شوراهای شهر کشور است و گزارشی هم که در صحن ارائه شد چکیده‌ای از گزارش مفصلی است که تهیه شده و باید پیگیری‌های بعدی با جدیت انجام شود و در دستگاه قضایی هم خارج از نوبت پیگیری شود.

در ادامه نژاد بهرام از انتقاد از سکوت مدیران موسسه همشهری در مقابل گزارش تحقیق و تفحص گفت: چرا مسئولان شهرداری در این مورد اظهارنظری نکرده‌اند و برای من جای سوال است که چرا آنها از خود دفاع نمی‌کنند؟

در ادامه رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این‌ها می‌ترسند که از مدیران قبلی سخن بگویند، تحقیق و تفحص از موسسه همشهری را به رأی گذاشت و گفت: تا امروز گزراش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری محرمانه بوده و از امروز مهر محرمانه آن برداشته می‌شود و همه مردم می‌توانند آن را ملاحظه کنند.

پس از آن که کلیات تحقیق و تفحص از همشهری به رأی گذاشته شد همه اعضا با کلیات آن موافقت کردند و طرح به تصویب رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

تحقیق همشهری تصویب

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.