بروجردی: بهره‌گیری از منابع خبری مهم‌ترین کاری است که زنان می‌توانند انجام دهند

در چهارمین نشست تخصصی ارائه تجارب زیسته زنان مدیر مطرح شد؛

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: مهم‌ترین کاری که زنان می‌توانند انجام دهند، بهره‌گیری از منابع خبری است، یعنی کاری را که انجام می‌دهند حتما باید بازتاب دهند.

بروجردی: بهره‌گیری از منابع خبری مهم‌ترین کاری است که زنان می‌توانند انجام دهندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین نشست‌ تخصصی ارائه تجارب زیسته زنان مدیر با موضوع شیوه‌های اعمال مدیریت و تحقق مناسبات اداری در سطح سازمانی و فراسازمانی صبح امروز (شنبه یکم دی ماه) با حضور اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد.

اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این مراسم اظهار کرد: نکته‌ای که لازم است به شما بگویم، این است که آموزش از لحاظ تئوری کفایت نمی‌کند و باید تجربه را از زبان کسانی که اقداماتی انجام داده‌اند،بشنوید.

بروجردی در ادامه گفت: زمانی که مشاور وزیر شدم، در اولین جلسه‌ای که با هم داشتیم خیلی صریح پاسخ دادم و مدیران زن را از ۲۸ استان دعوت کردم.

وی افزود: در جلسه چنین گفتم که من قبلاً تجربه کار اجرایی نداشتم، اما فکر می‌کنم دانش اینکه در حوزه چگونه باید عمل کرد و چگونه اقدام کنیم را دارم.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی تأکید کرد: مهم‌ترین کاری که زنان می‌توانند انجام دهند، بهره‌گیری از منابع خبری است، یعنی کاری را که انجام می‌دهند حتما باید بازتاب کنند، چرا که انجام ندادن این کار باعث کمتر دیده شدن افراد می‌شود و کاری که ما انجام می‌دهیم شاید در مواقعی منفی باشد، اما وقتی بازتاب داده شود نکات آن به چشمان خودمان می‌خورد و ضعف کار خود را متوجه می‌شویم.

وی افزود: یکی از ابزار‌های تثبیت مدیریت برای زنان، داشتن یک رابطه خوب و منطقی با اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی تاکید کرد: شما اگر این کار را انجام ندهید، خوب دیده نمی‌شوید و شما را کسی نمی‌شناسد.

بروجردی گفت: در جمع مردان در جلسات شاید بگومگو‌های تندی اتفاق بیفتد، اما اگر یک خانم در جمع حضور داشته باشد، این اتفاق نمی‌افتد، البته خانم‌ها می‌توانند در این زمینه فیلترینگ باشند، چرا که بعضی از واژه‌های نامربوط در جلسه‌ها گفته نمی‌شود.

وی بیان کرد: باید در حوزه خود اطلاعات کامل داشته باشید، چراکه در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است و اگر شما اطلاعات کامل نداشته باشید ممکن است تصمیم غلط بگیرید.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید به حضور موثر زنان کمک کنید، یادتان باشد از نیروی زنان حتما بهره‌ گیرید.

وی در ادامه راجع به نحوه تعامل در جلسات گفت: سعی کنید در صدر جلسه بنشینید، چراکه در نگاه دیگران محل نشستن شما مهم و متفاوت است و برای اصلاح این موضوع باید این شیوه را اجرا کنید.

بروجردی افزود: در جلساتی که می‌خواهید اظهار نظر کنید، اطلاعات خود را کامل کنید و برای اینکه این کار خوب انجام شود، در جلسات اول سکوت کنید و اگر حرفتان پخته نباشد، بدتر از این است که حرف بزنید.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در خصوص شرکت در تمام جلسات گفت: نکته دیگر این است که شما در همه جلسات شرکت کنید، چرا که اگر شرکت نکنید از قافله عقب می‌مانید.

وی در ادامه:، اما اگر ساعت جلسه مناسب نبود، می‌توانید اظهار نظر کنید و روی انتخاب ساعت توجه داشته باشید.

بروجردی در پایان گفت: پیگیر خواسته و تصمیمات خود به خوبی باشید.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.