مقابله ارتش سوریه با تروریست‌ها در حومه لاذقیه/ کشف و ضبط سلاح‌های ساخت غرب در درعاالبلد

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی اعلام کرد که نیرو‌های ارتش سوریه که در حومه شمال شرقی لاذقیه مستقر هستند با نفوذ گروهی از تروریست‌ها به مقر‌های نظامی منطقه مقابله و با آنان به شدن درگیر شدند.

در درگیری میان نیرو‌های سوری و تروریست‌ها شماری از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند و برخی سلاح و مهمات خود را رها کرده و فرار کردند.

در حومه شمالی و شمال شرقی لاذقیه که هم مرز با ادلب است شماری از عناصر تروریستی جبهه النصره و الحزب الترکستانی حضور دارند که مقر‌های نظامی و محله‌های مسکونی را هدف قرار می‌دهند.

از سوی دیگر، نیرو‌های سوری هنگام پاکسازی مزارع منطقه درعاالبلد، یک پهپاد جاسوسی و مقادیری سلاح و مهمات متعلق به تروریست‌ها کشف و ضبط کردند.

خبرنگار سانا گزارش داد برخی از این سلاح‌ها ساخت کشور‌های غربی هستند و در این عملیات شماری مسلسل، نارنجک، آر پی جی، خمپاره و انواع فشنگ و عینک‌های دید در شب کشف شده است.

نیرو‌های ارتش سوریه با همکاری مردم به پاکسازی محله‌های مسکونی و مزارع پرداختند تا با خنثی‌سازی بمب‌ها و مین‌های کاشته شده به دست تروریست‌ها بتوانند شرایط بازگشت مردم به خانه هایشان و از سرگیری زندگی عادی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.