وفاق بین دستگاه‌ها برای اجرای طرح بزرگ زمستانی تهران بزرگ

وفاق بین دستگاه‌ها برای اجرای طرح بزرگ زمستانی تهران بزرگبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ که امروز (پنجشنبه ۲۹ آذر ماه) برگزار شد، در پاسخ به این سوال که طرح زمستانی انتظامی، امدادی و خدماتی تهران از چه زمان آغاز و هدف از اجرای این طرح چیست و چه خدماتی به شهروندان ارائه می‌شود؟، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز طرح ویژه‌ای برای ارائه خدمات مورد نیاز مردم در فصل زمستان در حوزه‌های مختلف انتظامی، امنیتی، ترافیکی، امدادی و غیره آغاز به کار کرد که امیدواریم با کمک دستگاه‌های مربوطه انجام به خوبی اجرا شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از قبل از برگزاری این رزمایش جلساتی با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها برگزار شد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب آماده استقبال از فصل زمستان باشیم و امیدوارم که زمستان پربارشی را پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته شاهد غافلگیر شدن برخی از دستگاه‌ها به هنگام شرایط جوی نامناسب بودیم، به همین علت برای هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها برای فصل زمستان و سرما این رزمایش را برگزار کردیم.

سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی در حوادثی مانند تصادفات رانندگی، مدیریت دارد و دستگاه‌های دیگر هم به ما کمک می‌کنند.

وی تاکید کرد: حجم ترافیک و تعداد سفرها در ماه‌های پایانی فصل پاییز و به خصوص در فصل زمستان افزایش پیدا می‌کند، البته با توجه به کوتاه بودن روزها در این فصول باید تدابیر لازم برای مدیریت ترافیک و سفرها در نظر گرفته شود.

سردار رحیمی گفت: همراهی و همکاری مردم با پلیس در راستای کاهش ترافیک و  تسهیل عبور و مرور در جاده‌ها و ایجاد آرامش در سطح شهرها موثر است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.